LOVESTORY

Hallo everybody!
Mandy åkte precis och vi gjorde väl som vi alltid gör när vi är hemma hos mig, springer till ica och köper allting som ser gott ut. Blir två nyttiga veckor efter det här med massa träning. När vi ändå pratar om träning kan jag säga att jag har jordens träningsvärk. SKIT SKÖNT. Jag menar det, jag älskar att ha träningsvärk.
Jag och Mandy tittade på Letters to Juliet och jag är kär!!! Så jäkla fin film, haha det är en riktig tjejfilm.

Här är iallafall snyggingen som fick mig och Mandy att skrika som två fjortisar.
Och tycker ni inte att han är snygg på bilden är det för att man måste se filmen för att förstå ;)

Kommentarer
Postat av: mandy

hahahah fjortisar är vad vi är.... SÅÅ FIN!! VI SKAAAA DIT!!<3

2010-10-08 @ 17:16:58
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0