We were sitting on the top of the world



Dagen har varit mycket bra. Det är sjukt hur snabbt dagarna går, går ändå mellan 9 till 4 men det känns som några timmar bara. Och det är posetivt!
Idag har det inte hänt så mycket, gjorde klart och la in min artikel till webbtidningen. Var och lämnade in kläderna som vi lånat från Gina Tricot till våran fotografering. Imorgon får jag lägga ut resultatet;)
Sen kom jag hem och skrev klart min insändare till svenskan och nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem med donken åt mig.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: ?

hur gör du dina bilder så där? :)

2010-11-08 @ 20:28:58
Postat av: erika

i photoshop, spara en bild med t.ex stjärnor som jag har gjort. sen öppnae du båda bilderna i photoshop, ja brukar skapa ett nytt dokument som är lika stor som bilden ja vill ha stjärnorna på, sen lägger ja in båda bilderna och bilden med stjärnorna överst och ändrar opacity till det du blir nöjd med.

slarvig beskrivning så är du inte van med photoshop, skriv igen så kan ja hjälpa

2010-11-09 @ 17:58:22
URL: http://erikahelenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0