egen uppfattning

Min väldigt smarta vän Mandy skrev för ett tag sen att hon måste lära sig att skaffa en egen uppfattning om folk.
Idag satt jag och fundera lite över det och insåg hur mycket jag har sabbat för mig själv genom att jag lyssnar för mycket på andra istället för att bilda min egen uppfattning. Gjort är gjort och de kan jag inte ändra på men från och med nu så ska jag bilda en egen uppfattning om allt och alla.

Som jag skrev igår så tittade jag på The blind side och SATAN vad den filmen är bra! Den är så otroligt fin och man sitter hela filmen igenom med tårar i ögonen och världens största leende på läpparna.
SE DEN!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :D

2010-10-16 @ 18:04:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0