ovärt men fingrarna flyger över tangenterna ändå



Oj vilken slapp fredag det var här då. Ungefär lika off som igår men har lyckats hålla humöret uppe. Nästan.
Efter skolan (som helt ärligt inte bestod av många vettiga lektioner..) drog jag hem till Sofia. Vi åkte hem till hennes syster som fyllde år, där fick vi mat och fika tills jag trodde att mina jeans skulle spricka.
Sen gick vi hem till Sofia igen för att färga hennes blonda hår mörkt. Jag åkte hem innan jag fick se resultatet men det blev nog jätte bra! En skönhet klär i allt;)

Nu ligger jag i sängen nyduschad och fräsch och skulle precis sätta på Vampire Dairies när jag märkte att det nya avsnittet inte låg ute än (kollar på avsnitten som precis har sänts i usa). Nörd som jag är kollar jag in deras svenska fan sida och märker att dom tagit en kort paus för dom planerar ett stort halloween avsnitt.
Så nu ska jag försöka ta hem The blind side istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0