never alone, always alone

Mandy was sleeping here tonight, sjuk som hon var smittade hon väl mig också.
Total dog när jag kom hem och nu känner mig helt sänk och fryser t.o.m efter 4 koppar varm choklad, icke bra :(
Men en förskylning är tusen gånger bättre än körtelfebern jag hade i slutet av sommaren så jag ska absolut inte klaga!

Annars har den här dagen hatat mig, den var snäll i början så jag fick sluta tidigt, redan klockan 12!
Men sen går jag omkring på stan med datorn i väskan och jag får så sjukt ont i ryggen och drar hem efter ett tag, när jag kommer hem märker jag att jag har glömt mina nycklar men tur som jag har bor min mormor och morfar ganska nära så jag går hem till dom och hämtar nycklar. När jag är där hämtar jag också min hund och går en liten promenad med honom i stekande sol och min ryggsäck på 100 ton(!)
Väl hemma igen märker att jag har glömt nycklarna IGEN hemma hos min mormor och morfar och just den stunden kändes mitt liv så jävla jobbigt, men jag går och hämtar nycklarna och RYGGSÄCKEN ÄR FORTFARANDE PÅ eftersom jag är för feg att lämna den med min dator i utanför dörren.

Nu vill mamma att jag ska träna med henne, vi får se hur det blir med det. Vet inte om de skulle vara mer till skada än nytta just nu. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: mandy

fööööööööörrrrlåååååååååtttttt :(

2010-09-14 @ 15:21:24
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0