clementiner+sova=höstlov!!!


Sitter här med världens godaste clementin, det är nämligen bara på hösten dom är sådär riktigt sura och goda så då får man passa på att äta så mycket man orkar.
Drabbats av någon sjukdom som gör att jag är hungrig konstant, det är sjukt jag äter som en häst. Det gillar vi inte och det är tur att jag har mitt gymkort (Som inte har använt så mycket nu på lovet, men det är ju lov.)
Besökte storstaden i onsdags och tråkig som jag är hittade jag absolut ingenting som passade mig i smaken.
Det kanske var lika bra de, mer pengar för mig!

Annars har jag gjort klart mitt rum, bara lite småsaker kvar bara. Fixar in en bild sen och visar. När jag inte sprungit runt på Stockholms gator eller fixat i mitt rum har jag sovit. Och en vecka till i min säng skulle vara perfekt. Men tyvärr funkar inte det, efter helgen kör vi i 34(?) dagar till.

Funderar på att färga håret kopparrött och lägga in blonda slingor. Sedan gå från det till riktigt blondt.
Det gör jag isåfall på sommarlovet så jag har ett tag på mig att fundera.
Mitt hår kommer alltid vara ett frågetecken och jag kommer antagligen aldrig bli nöjd. Mörkrött trivs jag super bra i men det är så jäkla mycket jobb med det för att hålla färgen bra.

Långt inlägg om absolut ingenting, men heyyy de är min blogg. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0