life is a beautiful struggle


HELVETES ÄCKLIGA DAG! Började dagen med att försova med och glömma dataväskan (skit bra erika!!!).
Hade arobics på morgonen med klassen, jag var en katastrof på dedär. Tyvärr för det var kul.
Gymmade sen med fia, hihi har äntligen lyckats få med henne!
Efter träningen fick jag vandra i mörkret till centralen för ingen buss gick från löga. Väl framma vid centralen har min buss slutat gå, SJÄLVKLART HAR DEN SLUTAT GÅ, VA ANNARS?
Och självklart går inte kvällsbussen från centralen utan från stan. Blir att traska in där och märka att den inte går förrän om 45 minuter. Glad tjej..

Jaja, desperate hemmafruar och cougar town räddar min tisdagskväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt kan hända när man tappar pistolen i klassrummet

2010-10-21 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0