sunday

Jahapp söndag igen och satan vilken lugn helg jag har haft. På lördagen vaknade jag runt 1 och kände mig sjuk så det blev en hemma kväll. Läste ut en hel bok, satt en del vid datorn och åt.
Söndag idag och jag mår mycket bättre, behöver nog dom här helgerna när jag inte gör någonting alls.
Det enda negativa är väl att jag blir så sjukt rastlös så idag har jag gymmat och sen sprungit runt på hälla.
Funderar även på att klicka hem en jätte gosig jacka och när jag säger funderar så menar jag egentligen att jag redan har bestämt att jag ska göra det ikväll fast jag vet att jag egentligen inte har pengar för det just nu.
När ja ändå håller på skulle jag ju kunna klicka hem skorna från nelly men jag ska försöka att vara en duktig flicka och köpa dom efter höstlovet om jag fortfarande vill ha dom eftersom det möjligtvis blir en tripp till stockholm under lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0