days when everything is black and white

Satan vilken pissdag jag har haft idag, ögonlocken var tyngre än på länge och mitt huvud fortsätter att dunka på.
Vet inte vad det är som gör att jag är så nere nuförtiden, känner mig skit tråkig men finns ingenting att vara glad för just nu.
Så nu ska jag försöka vända mitt humör och leva på topp igen. Ta tag i allting som jag skjutit upp och fan vad allt kommer bli bra igen!

Negativ sak med torsdag är att mina tv program för veckan är slut.. Kommit på att jag gillar Greys sjukt mycket. Något speciellt med det programmet, förstår inte hur de ALLTID får mig att gråta. Sjukt bra, ska nog fixa hem alla avsnitt enda från början och bara njuta av flera timmar med lycka blandat med massa död. Sånna program behövs också!



Kommentarer
Postat av: Anastasia

Fina bilder där Erika!

2010-10-14 @ 20:47:27
URL: http://www.anastasiabeckman.devote.se
Postat av: erika

sv: tack anastasia! :)

2010-10-15 @ 12:59:25
URL: http://erikahelenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0